sobota, 2 listopada 2013

[MMORPG] Metin2 (2007).

Opis:

Metin2 to kolejny przedstawiciel gatunku darmowych gier MMORPG, niewymagających uiszczania comiesięcznego abonamentu. Program osadzono w dosyć typowych dla wschodnich gier RPG realiach fantasy, zręcznie łączących orientalny mistycyzm z fantastycznym światem przedstawionym, pełnym magii i demonów.





















Moja ocena:

Tam tara ram! Jest i ta giereczka ;) Wieeelki hejt, ogromna nienawiść do tej produkcji. Słyszysz, że ktoś mówi o metinie- wyzywasz go od debili... Ile w tym racji? Ano trochę jest.
Sama gra jest baardzo wciągająca i ciekawa, podczas gdy fabuła jednak nie pociąga. O co w tym chodzi? Sam nie wiem- jest w tym jakaś taka magia metina. Grałem w tą grę baaaardzo długo, jak byłem można powiedzieć jeszcze małolatem grałem w to z ziomkami całe dnie, nie dało się od tej gry odejść.
I już wyjaśniłem przy okazji skąd taka zła opinia o tej grze... Źle to rozumiemy TO NIE GRA JEST CHUJOWA, TO SPOŁECZNOŚĆ. O i tyle w tym temacie, ludzie grający w tą grę to zazwyczaj dzieci, lub debile, których życiowym zadaniem jest uprzykrzyć życie innym graczom.
Grafika, sterowanie, system expienia, broni i wszystko, wszystko jest serio bardzo dobre, miłe dla oka. Przyjemna rozgrywka na którą poświęciłem parę lat.
Jako, że to nie społeczności, a grze wystawiam ocenę to będzie ona bardzo wysoka:

9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz