sobota, 2 listopada 2013

[Cyberpunk, FPP, Skradanki] Deus Ex (2000).

Opis:
Cyberpunkowa gra FPP z elementami strzelanki oraz RPG, wyprodukowana przez Ion Storm. Ta klasyka gatunku przedstawia losy agenta J. C. Dentona, którego zadaniem jest rozwikłanie intrygi w świecie przyszłości, gdzie chlebem powszednim są biocybernetyczne wszczepy i modyfikacje organizmu ludzkiego. Gra posiada świetną fabułę, ładną grafikę i niepowtarzalny klimat.


















 


Moja ocena:
Gra ma bardzo dobrą fabułę, grafikę jak na tamte czasy również, klimatem przytłacza. Wszystko świetne, ale do jej przejścia zniechęcił mnie FATALNY system strzelania. Gra jest dobrze dopracowana, postać jest podzielona na kilka części ciała, dzięki czemu np. strzale w nogę chodzimy wolniej, lub w przypadku obu nóg czołgamy się (BIG UP). Fabuła jest zajebista, trzy zakończenia, zwroty akcji itd. Godne polecenia, niestety tylko dla ludzi bardzo cierpliwych. Dlaczego? Gra jest bardzo długa, co samo w sobie nie jest złe, ale jeśli do tak dłuuugiej rozgrywki dorzucimy tak powolny i niedopracowany system strzelania, odechciewa się całkiem dalej w to brnąć. Grę przeszedłem do ok. połowy, resztę musiałem obejrzeć w jakimś zagrajmy, gdyż nie podołałem tej przeszkodzie.

Gdyby nie ten istotny minus ocena byłaby wyższa:


7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz